27 TIMERS MAD SALES CAMP
UANSET TIDERNE, ER DER ALTID NOGEN DER VINDER, OG NOGEN DER TABER!
At ”vinde” kundernes tillid kræver, at du er dygtig til at kommunikere og bygge troværdige relationer. MAD SALES CAMP er en fantastisk katalysator for salgsorganisationer, der ønsker at udvikle eller styrke salgskulturen.
Nedenstående program bygger på vores erfaringer fra lignende opgaver, og kan naturligvis tilpasses, så det passer præcist til de behov, I har.
Workshop 1: Opbygning og gennemgang af en stærk MAD salgskultur – Hvad kræver det.
Workshop 2: Syretest i mer-, plus- og opsalgsproblematikken – 10 skarpe og udviklende spørgsmål omkring salg.
Workshop 3: Best Practice – Hvordan gør de bedste i jeres koncern – Måden de tænker på, deres attitude, mod og handlinger.
Vurder dig selv med +/- i forhold til Best Practice med en kollega. Præsenteres i team á 3 personer
Workshop 4: Extended DISC – Hvordan passer min profil til MAD tankegangen? – Hvad skal jeg være opmærksom på?
Workshop 5: MAd Sales proces og styrk dit mentale kraftcenter
Workshop 6: Getting to YES!
Opbygning af din platform til salgsforhandling i forhold til kunder.
Hvordan kommunikerer du dit budskab klart, så det har gennemslagskraft?
Spørgsmål og vurderinger
Win-Win og styring af beslutninger.
Workshop 7: DISC på mine 5 største/vigtigste udviklingsområder for at blive den bedste.
Hvordan anvender du relevante værktøjer til at blive den bedste. Opgave som løses i teams á 3 personer
Workshop 8: Vælg din strategi i forhandlingen. Hvilke forhandlingsdrivere har din kunde
Workshop 9: Socialt netværk, hygge og aftens store overraskelse.
Workshop 10: Du skal reflektere og tænke på, hvordan din egen kommunikation kan styrkes med det formål, at skabe en endnu bedre salgskultur og styrke relationerne til jeres kunder.
Mental styrke i team og kommunikation. Lær at styre din kunde eller kollegas reaktion – ram de underbevidste mønstre, så ”vinder” du dialogen på den gode måde.
Workshop 11: Din plan – Hvad gør du fra i dag og de næste 100 dage.
Undervisere:
Niels Lasson, Martin Frandsen, Jan Sargent Larsen