KUNDER

VIL DU VIDE MERE OM, HVEM VI SAMARBEJDER MED?

Her er et lille udpluk af branchespecifikke løsninger, vi gerne praler af!

Vi udvikler branchespecifik kompetenceudvikling inden for blandt andre:

  • Hoteller & Konference
  • Transport
  • Detail
  • IT
  • Finans
  • Rådgivning
  • Byg & Entreprise
[Branchespecifik kompetenceudvikling x differentiering = bedre performance]

Hvis differentiering, vækst, performance og konkurrenceevne er relevant for jer… så lad os tage en snak om, hvordan vi kan udvikle et branchespecifikt kompetenceudviklingsforløb for jer med fokus på at BOOSTE jeres performance. Vi glæder os til at tale med dig!

LEDEREN SOM ROLLEMODEL

MÆRSK OIL

….hjalp alle Mærsk Oils ledere i Nordsøen med at blive stærke rollemodeller og ildsjæle i forbindelse med at implementere en incident-free kultur, hvor deres evne til at formidle og forankre Mærsk-værdierne i deres hverdag som ledere var central for at sikre, at alle i Nordsøen kom sikkert ud og sikkert hjem. Og rollemodeller blev de!

VERDENS BEDSTE KAM-ORGANISATION

Københavns Lufthavn

…hjalp Københavns Lufthavn med at blive verdens bedste Key Account lufthavn!

Her gennemførte vi et branchespecifikt KAM-forløb på to år, der havde til formål at gøre KAM’erne i stand til at skabe værdi i deres forhandlinger med CEO, CFO og centrale beslutningstagere fra Lufthavne i hele verden. Dette koncept blev gennemført på engelsk. De BLEV verdens bedste!

MÆRSK SALESMASTERS

Mærsk

…i dag hjælper Mærsk med at udvikle en stærk salgskultur i hele verden med fokus på Best Practice og World Class Performance. De gør det!

SALGSREKORDER

PEUGEOT & AUDI

…hjalp Peugeot med at geare deres salgsorganisation til at BOOSTE salget af deres nye modeller. Her udviklede og implementerede vi et unikt salgskoncept i samarbejde med kunden for at opnå størst effekt i markedet. Og det fik vi!

NORDENS BEDSTE SÆLGERE

Microsoft

…har hjulpet den Nordiske organisation med at øge deres konkurrenceevne gennem træning af deres kompetencer inden for strategisk salg og KAM-udvikling.

WORLD CLASS KUNDESERVICE

DHL

…i årevis har vi hjulpet DHL med at udvikle medarbejderne til at blive branchens bedste med fokus på den gode kundeoplevelse og mersalg.

DIFFERENTIERING

Danbolig, Nybolig, Lokalbolig, EDC

…har hjulpet lokale ejendomsmæglere i hele landet med at blive Byens Bedste Mægler på konkrete nøgleområder såsom øgede markedsandele, større kundetilfredshed, flere salg og højere salærer.

FORANDRING OG MIND-SET

Ekstra Bladet

…har styrket salgsorganisationens mentale handlekraft i et nedadgående marked, hvor evnen til at tilpasse sig forandring og se nye muligheder er afgørende for at skabe vækst.

STRATEGI-IMPLEMENTERING

LEGO

…har hjulpet Lego med at implementere ny strategi overfor alle deres dedikerede medarbejdere (timelønnede og funktionærer) i produktionen.

MERE, TIL FLERE, BEDRE

Bygma

…hvordan vi har hjulpet Bygma med at træne medarbejderne i varehusene i konkrete salgskompetencer, der har til formål at sælge mere til flere endnu bedre, end de gør i dag.

INSPIRERENDE KICK-OFF

Vestjysk Bank

…BOOSTede den nye strategi hos Vestjysk Bank gennem inspirerende og energifyldt kick-off for 400 engagerede ledere og medarbejdere – samlet ét sted!
“Det var en sand, værdiskabende fornøjelse at have Martin Frandsen med som indlægsholder til kick-off arrangementet for bankens medarbejdere i forbindelse med implementeringen af ny strategi.

Med et veltilpasset energiniveau til et fyraftensarrangement og en overlagt balance mellem humor og alvor formåede Martin sammen med vores adm. direktør at skabe et fælles, positivt afsæt for vores ’nye’ hverdag. Martin var velforberedt, og hans indlæg, der var skræddersyet til vores behov, gav stof til eftertanke og efterlevelse. Størstedelen af den positive feedback, vi fik efter arrangementet, startede med Ham Martin…”

OPKVALIFICERING AF SALGSSTYRKEN

DLG

Nye tider kræver nye metoder. 200 ledere og medarbejder gennemførte et akademiforløb i Challenger Sales med eksamen og 10 ECTS points. Forløbet var med til at styrke dlg´s salgskultur gennem et nyt fælles Challenger sprog og værktøjskasse i tilgangen til deres kunder. Forløbet har allerede dokumenteret flotte resultater i forhold til mersalg til eksisterende kunder, øget indtjening på kunde og større kundetilfredshed.

CHALLENGER SALES GIVER RESULTATER!

Out of Home Media

Hele salgsstyrken i Out of Home Media gennemførte et akademiforløb i Challenger Sales med eksamen, 10 ECTS point og SVU støtte. Resultaterne har været enestående og taler for sig selv. Flere nye kunder. Større indtjening pr. kunde. Større gennemslagskraft i kontakten med alle kundetyper. Alle kan nu kalde sig Challengere og udfordrer i dag deres kunders nuværende købsvaner og beslutningsprocesser med øget hitrater som positiv bivirkning.

GIGA UFORGLEMMELIGE EVENTS

REMA1000 og GF Forsikring

Vi har hjulplet mange virksomheder med at fejre deres mærkedage. Vi hjalp b.la Rema1000 med at planlægge, gennemføre og følge op på deres jubilæums event for alle 6000 medarbejdere. Målet var at fejre de 25 år og samtidig forankre REMA1000 værdierne overalt i organisationen. Jubilæet og værdiforankringen var en kæmpe succes. Kontakt os hvis MAD skal hjælpe dig eller din organisation med at gøre jeres næste begivenhed uforglemmelig.

SALG OG SALGSLEDELSE

Kaufmann

Vi har haft fornøjelsen at hjælpe Kaufmann med at udvikle deres salgs- og lederakademy, hvor vi i kanp 10 år har trænet alle ledere og medarbejdere i salg, salgsledelse og verdensklasse salgs- og servicekultur. Udover top motiverede medarbejdere har træningen været med til at fastholde og udbygge Kaufmann’s retailposision.

KOMPETENCELØFT I SALGET – THE CHALLENGER

Leman

Vi hjælper Leman med at opkvalificere hele salgsorganisationen med fokus på at blive branchens stærkeste salgsorgainsation gennem salgtræning og lederudvikling. Målet er at styrke Leman’s markedsposition og indtjening. Alle gennemfører et 12 måneders forløb med ECTS point og SVU tilskud. Forløbet er en succeshistorie.

INTERNATIONAL LEDERUDVIKLING

DFDS

Vi indgår på DFDS internationale lederudviklingsprogram, hvor MAD bidrager med en workshop om attitude og handlekraft. Der er ledere med fra hele verden og uddannelsen gennemføres på engelsk.

GLOBAL KOMPETENCE­UDVIKLING

…har opnået stor succes sammen med virksomheder og organisationer i USA, Norden samt lande som Rusland, Kina, Tyskland, England, Frankrig, Spanien, Italien, Vietnam og Malaysia, hvor nøglen til succes ligger i at forstå markedssituationen og den unikke kultur, vores kunder opererer i.