SERVICE INSPIRATION

KUNDEOPLEVELSER SKAL VÆRE I VERDENSKLASSE

At skabe kundeoplevelser i særklasse kræver medarbejdere i særklasse – få den første saltvandsindsprøjtning her.

HVORFOR

Service er et konkurrenceparameter, men desværre er det ikke altid, det indgår som en del af en virksomheds strategi. De virksomheder, der udviser en strategisk tilgang til service, er også dem som vinder markedsandele.

Alle taler om service i erhvervslivet og de fleste arbejder med det. Det er bare de færreste, der har det som en del af deres strategi. Vi oplever, at service er ALT AFGØRENDE, idet det handler om at bygge bro til kunderne, få dem til at købe igen og få dem til at anbefale os.

HVORDAN

Vi arbejder med et begreb vi kalder ”TAK”. Det er et gennemprøvet og succesfuldt koncept, der gennem flere kanaler er med til at styrke samarbejdet med interne og/eller eksterne kunder.

Gennem oplevelser, nærvær, kvalitet, hjælpsomhed med mere, opnås således en langt højere grad af loyalitet, effektivitet, arbejdsglæde og trivsel, og dermed også en forbedret bundlinje.

UDBYTTE

Med ”TAK” vil I opleve, forstå og blive inspireret til den adfærd, det kræver at blive den bedste udgave af sig selv i forhold hvad TAK er hos jer.

Bliv inspireret til HVORDAN:

  • Du skaber unikke oplevelser
  • Du vokser gennem serviceoplevelser
  • Du bliver bedre til service
  • Du gennem service skaber mersalg
  • Du får kundetilfredsheden til at eksplodere
  • TAK kan betyde alt for dine kundeoplevelser
  • Du bliver bedre til det du gør i dag

Mål: At belyse og klarlægge de muligheder der er i jeres virksomhed.

Metoder: Et inspirationsseminar med energi, glæde, konkrete tiltag, øvelser og power.

Varighed: 1-3 dage