MAD PHILOSOPHY

NYE TIDER KRÆVER NYE KOMPETENCER

Nye markeder, nye konkurrenter, nye indkøbsmønstre, nye spilleregler, nye… Nye tider med massive forandringer stiller nye krav til det, vi lærer, og måden vi lærer på. Hos MAD er en del af vores filosofi at respektere menneskers forskellige måder at lære på. Målet er det samme; at forbedre den enkelte og organisationens evne til at præstere bedre. Men metoden er forskellig fra land til land, fra branche til branche og fra menneske til menneske.

Det tror vi på, og det lever vi efter, i alt hvad vi gør. Vi er stolte af vores kundeliste, som indeholder alt lige fra verdens største til verdens mindste – lige fra Frederikshavn til Shanghai.

KOMPETENCE­­UDVIKLING SKAL UNDERSTØTTE STRATEGIEN

NYE TIDER KRÆVER NYE METODER I SALGET

En ny strategi virker ikke, hvis organisationen ikke har de rette kompetencer til at understøtte strategien. Hos Make A Difference kalder vi vores uddannelsesforløb et PERFORMANCEBOOST, fordi vi erkender, at de kompetencer, vi træner deltagerne i i dag, er ligeså holdbare som et glas koldt mælk.

Nye konkurrenter, nye produkter og nye metoder betyder, at vi konstant må være skarpe på at lære det RIGTIGE lige nu. Derfor mener vi, at der i højere grad er tale om at BOOSTE de kompetencer, der er brug for i dag. Kunsten ligger således i at få mennesker og organisationer til at “glemme” det gamle, så der bliver “plads” til det nye… Det er vi specialister i, og vi kan dokumentere flotte resultater.

BRANCHE­SPECIFIKKE KOMPETENCER SKABER RESULTATER

NYE TIDER KRÆVER NYE METODER I SALGET

Vi har specialiseret os i at udvikle innovative kompetenceudviklingsforløb, der er 100% tilpasset til den branche, vi arbejder for. Ikke bare slet og erstat. Se under Koncepter, så ved du, hvad vi mener. 100% betyder, at alle branchens kompetencer indarbejdes og et forløb sammensættes med udgangspunkt i virksomhedens strategi, målsætninger, organisation, kunder og konkurrenter.

DIFFERENTIERING BETYDER ALT!

NYE TIDER KRÆVER NYE METODER I SALGET

Stort set alt, hvad vi beskæftiger os med hos Make A Difference, tager afsæt i at hjælpe vores kunder med at differentiere sig i forhold til konkurrenterne, hvilket stiller krav til, at alle forstår, hvordan de reelt gør en forskel i hver eneste kontakt med kunder og samarbejdspartnere. Lederne bliver drivere i alle processer, da kultur og lederskab er afgørende for at sikre, at ny viden bliver forankret og resulterer i konkrete resultater.